Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2010 21:21 - Батето - следващият президент!
Автор: daimyo Категория: Политика   
Прочетен: 4127 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 22.12.2010 13:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
!image  



 image


Най-добрите бисери от Батето:

1)"Като се връщам назад в спомените - тръгнах от физкултурата минах през културата и се върнах пак във физкултурата." (след получаването на титлата доктор хонорис кауза от Националната спортна академия)

image

2)"Писна ми от конгреси! Няма за какво да се събираме пак. Знаете, че когато има конгреси, обикновено ги печеля."

image


3) "Догодина в Атина със Здравка ще сме в една лодка, но с платна и трябва всички вие да се съберете, за да духате."
image


4)
"Много хубаво е в Бразилия. Не ми се прибираше. Пред Бразилия обаче предпочитам само себе си, а иначе Щатите естествено. Аз там се държа като бял човек."

5) "На мен на този турнир тук най ми харесаха стюардесите." (по време на турнир за аматьорски футбол, Батето вероятно има предвид момичетата на "Каменица", които изпълняваха ролята на мажоретки)

image

6)"Всяка жаба да си знае кочината, пардон, гьола." (по адрес на военния министър Николай Свинаров)


7)"Не ми говорете за САЩ. Такава държава за мен не съществува. Аз закрих САЩ, те вече са само военен полигон и производствено
предприятие."

8)
"Оставете ме на мира, защото жена ми е много бременна."

Не дотам смешни изказвания на Батето:

1)
"Признавам, че футболът ни е в нокдаун, но пък държавата ни е в нокаут." (след загубата на националния ни отбор по футбол от Чехия с 0:6)


И най-важното: БАТЕТО: "Като стана президент парламентът ще се състои само от мен и още един. Няма да харчим пари. Ще бъде само един стол и той ще бъде с дистанционно управление."





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tomcat - има и един друг лаф 'Аз чуждото не ...
29.05.2010 22:08
има и един друг лаф
'Аз чуждото не го барам,но съм готов да взема своето независимо на кого е'
цитирай
2. zahariada - Имам специално мнение...
29.05.2010 22:11
...за него, тъй като ми беше началник 10 - на години. Той ме завари, аз го изпратих. За сведение ще ти кажа, че не можеш да намериш човек, който е работил с него, да каже лоша дума, какъвто и да е.
цитирай
3. анонимен - Батето
30.05.2010 14:56
Нима всичко това ви изпълва ? Батето със замъгленото от пиене съзнание е добър на лаф-моабет и нищо повече.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: daimyo
Категория: Политика
Прочетен: 442368
Постинги: 130
Коментари: 412
Гласове: 355
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930